Nasz profile

Filmetractive Festival 2012

Aktualności

Filmetractive Festival 2012

Filmetractive Festival 2012

W dniach 20-12 września 2012 w Łodzi odbędzie się druga edycja Filmetractive Festival. Jego uczestnikami są twórcy, artyści, managerowie kultury, marketerzy, przedstawiciele branży filmowej, branży interactive oraz przedstawiciele mediów.

Tematami poruszanymi w prezentacjach podczas festiwalu będą m.in.: interaktywne wideo, branded content, formaty crossmediowe, cyfrowe opowiadanie historii i rozrywka, przyszłość telewizji, videoblogging, sposoby na angażowanie konsumentów w przekaz marketingowy, tworzenie treści na potrzeby nowych mediów, crowdsourcing jako metoda na zdobywanie środków na realizację filmów, czy też sposoby adaptowania się do czasów komunikacji cyfrowej przez marki – zarówno luksusowe, jak i masowe.

Prelegentami Filmteractive Festival będą, podobnie jak rok wcześniej, zarówno artyści – filmowcy, jak i marketerzy. Taka jest bowiem od samego początku idea Filmteractive Festivalu – chęć i konieczność łączenia tych środowisk, z korzyścią dla obu stron – mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca i współtwórca Filmteractive Festivalu, CEO/managing partner agencji Digital One.

Sławomir Idziak, znany operator filmowy, reżyser i scenarzysta będzie uczestnikiem i prelegentem drugiej edycji Filmteractive Festivalu. Poprowadzi pokaz będący podsumowaniem tegorocznych plenerów filmowych FILM SPRING OPEN. Natomiast David Kang, wiceprezes Estee Lauder Companies, w prezentacji Telephone, Telegraph, Tell-A-Woman przyjrzy się temu, jak luksusowe marki adaptują się do czasów komunikacji cyfrowej. A Christopher Sandberg, dwukrotny zwycięzca International Emmy Awards, opowie o tym, jak można angażować społeczności w budowę scenariusza dramatycznego.

Wśród pozostałych prelegentów Filmteractive Festivalu 2012 są m.in. Anrick Bregman, dyrektor interaktywny Unit9, laureat The Webby Awards, który zaprezentuje interaktywny film stworzony dla marki Stella Artois, Yomi Ayeni, producent transmedialny, który pokaże projekt The Clockwork Watch czy Helena Granqvist, twórca filmowy, założycielka i producentka Good World AB, która pokaże crossmedialny projekt Granny’s Dancing On the Table.

Poza wystąpieniami istotnym elementem festiwalu będzie również debata dotycząca przyszłości telewizji, w której udział wezmą m.in. Jowita Michalska, dyrektor marketingu Polkomtela, przedstawiciel Canal Plus oraz Maciej Sojka, Head of YouTube Video Partnership for Central and Eastern Europe. Moderatorem debaty będzie Cezary Szymanek, redaktor naczelny Bloomberg Businessweek Polska.

Magazyn "płyń POD PRĄD” jest ogólnopolskim bezpłatnym kwartalnikiem studenckim z corocznym numerem specjalnym - STARTER dla studentów pierwszego roku. Magazyn trafia w potrzeby studentów używając różnorodnych form, takich jak: reportaże z ważnych wydarzeń na uczelniach; wywiady ze studentami, psychologami, profesorami, ciekawymi ludźmi; prezentacje kół naukowych; porady dotyczące zachowania się w różnych sytuacjach w życiu studenckim. „płyń POD PRĄD” dotyka ważnych tematów w życiu społecznym studenta, takich jak nauka, wartości oraz relacje międzyludzkie. Chcesz do nas pisać? Napisz! redakcja(at)podprad.pl Chcesz by objąć patronatem wydarzenie studenckie? Napisz do Marty! Marta Chelińska mchelinska(at)hotmail.com Kontakt do naczelnej - Katarzyny Michałowskiej: naczelna(at).podprad.pl

Komentarze

Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz także Aktualności

Na górę