Nasz profile

Konferencja Łódź Jungle Web 2015

Aktualności

Konferencja Łódź Jungle Web 2015

Konferencja Łódź Jungle Web 2015

23 i 24 kwietnia Łódź po raz czwarty stanie się stolicą najnowszych technologii, e-commerce, social media oraz programowania za sprawą ogólnopolskiej konferencji Jungle Web. Spotykają się tu specjaliści z branży handlu elektronicznego, reklamy, social media oraz programowania i nowych technologii aby podzielić się bezpłatnie swoją praktyczną wiedzą ze studentami i firmami.

Branżowi specjaliści, praktyczna wiedza, darmowe warsztaty

Tegoroczne wydarzenie będzie skupiać się wokół wszystkich aspektów działalności w sieci. Na 24 prelekcjach oraz wielu warsztatach uczestnicy będą mieli okazję poznać obecne trendy w e-commerce, social media, ePR oraz w programowaniu. Organizator konferencji – SKN MarkeTEAM zapewnia, że w tegorocznej dżungli miejsce znajdą zarówno studenci chcący pracować w branży reklamowej, jak i IT. Specjalnie dla tych drugich przygotowano warsztaty i prelekcje dotyczące programowania. Łącznie dwa dni wypełnione wartościowymi spotkaniami. Wśród prelegentów są Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk oraz najlepsi specjaliści IT z takich firm jak Fujitsu czy AMG.net.

Nieformalna atmosfera sprzyjająca networkingowi

Podczas całego wydarzenia na patio Wydziału Zarządzania będzie zorganizowana wioska technologiczna, w której na uczestników będą czekały rozmaite atrakcje. W planie są testy wirtualnej rzeczywistości oraz pokazy możliwości drukarek 3D. Znajdzie się też coś dla fanów robotyki, bowiem będzie możliwość skonstruowania i zaprogramowania własnoręcznie wykonanego robota z klocków Lego. Wieczorem wszyscy zarejestrowani uczestnicy są zaproszeni na After Party, które będzie świetną okazją do networkingu.

Gdzie i kiedy czyli wszystkie najpotrzebniejsze informacje

Łódź Jungle Web odbędzie się 23-24 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0 (poziom -1).
Udział w konferencji jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie: www.jungleweb.pl
Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznym Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fan page’u www.fb.com/LodzJungleWeb

Partnerem kreatywnym Łódź Jungle Web została agencja OSOM Studio, zaś partnerem strategicznym – Fujitsu Poland. Nad całym wydarzeniem czuwa już po raz drugi studio PRowokacja – Agencja Public Relations. Pełna listę prelegentów jak i partnerów konferencji dostępna jest na stronie internetowej www.jungleweb.pl

 

()

CZYTAJ DALEJ
Zobacz również

Magazyn "płyń POD PRĄD” jest ogólnopolskim bezpłatnym kwartalnikiem studenckim z corocznym numerem specjalnym - STARTER dla studentów pierwszego roku. Magazyn trafia w potrzeby studentów używając różnorodnych form, takich jak: reportaże z ważnych wydarzeń na uczelniach; wywiady ze studentami, psychologami, profesorami, ciekawymi ludźmi; prezentacje kół naukowych; porady dotyczące zachowania się w różnych sytuacjach w życiu studenckim. „płyń POD PRĄD” dotyka ważnych tematów w życiu społecznym studenta, takich jak nauka, wartości oraz relacje międzyludzkie. Chcesz do nas pisać? Napisz! redakcja(at)podprad.pl Chcesz by objąć patronatem wydarzenie studenckie? Napisz do Marty! Marta Chelińska mchelinska(at)hotmail.com Kontakt do naczelnej - Katarzyny Michałowskiej: naczelna(at).podprad.pl

Komentarze

Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz także Aktualności

Na górę