Nasz profile

Ogólnopolska Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka po raz 4. w Gdańsku

Aktualności

Ogólnopolska Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka po raz 4. w Gdańsku

Ogólnopolska Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka po raz 4. w Gdańsku

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. Konferencja organizowana jest przez Instytut Kultury Miejskiej. Czwarta edycja wydarzenia odbędzie się 7 – 8 marca 2019 w Gdańsku. Rejestracja: https://marketingwkulturze2019.conrego.com/.

– Nowe narzędzia, inspiracje dla kultury z innych branż i z zagranicy, badania i case studies, problemowe dyskusje – różnorodny program Konferencji Marketing w Kulturze buduje stałą, publiczność, a dobre opinie uczestników przyciągają kolejne osoby – mówi Monika Serafin z Instytutu Kultury Miejskiej.

– W 2019 roku skupimy się na nowych trendach komunikacji z odbiorcami i zastanowimy się, jak instytucje i organizacje mogą skorzystać z ekonomii behawioralnej. Poruszymy tematy współpracy z biznesem, storytellingu w kulturze, finansowania społecznościowego. Nie zabraknie także prezentacji badań dot. konsumentów kultury – zapowiada Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains).

Rejestracja na konferencję: https://marketingwkulturze2019.conrego.com/. Wydarzenie odbędzie się w Starym Maneżu, ul. Słowackiego 23, Gdańsk-Wrzeszcz.

Bilety na konferencję:

– 150 zł – dwa dni konferencji (7 i 8 marca 2019)

– 100 zł – cena jednego warsztatu popołudniowego (3 godziny)

– 330 zł – cena warsztatu z Pawłem Tkaczykiem (6 godzin)

Podczas trzech edycji konferencji (2016 – 2018), gośćmi wydarzenia byli, m.in.: Natalia Hatalska (hatalska infuture institute), Barbara Stawarz-Garcia (Happy content), Artur Jabłoński (jablonski.com), Marcin Poprawski (UAM), Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SentiOne), Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (haipaa.com), Łukasz Maźnica (ekultura.org), Katarzyna Grabowska (Business and Culture), Mirosław Filiciak (SWPS), Aleksandra Czapla-Oslislo (Teatr Śląski), Małgorzata Zając (Muzeum POLIN), Cezary Chwicewski (Up To Date Festival) i wielu innych ekspertów, badaczy i praktyków promocji i komunikacji kultury w Polsce.

Gośćmi zagranicznymi, którzy dzielili się wiedzą ze swoich krajów i instytucji, byli: Jessie Hunt (Victoria and Albert Museum), Estella Burga i Thomas Wood Näslund (Lava Bibliotek & Verkstad), Mar Dixon (organizatorka akcji #AskTheCurator) oraz Jonathan Goodacre (The Audience Agency).

Wystąpienia z poprzednich edycji dostępne są na kanale Youtube IKM:

Edycja 2018: https://bit.ly/2D3tuYF

Edycja 2017: https://bit.ly/2HjQNSj

Edycja 2016: https://bit.ly/2SN2oKD

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

7 – 8 marca 2019 | Stary Maneż, ul. Słowackiego 23 Gdańsk-Wrzeszcz

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej, www.ikm.gda.pl

Kontakt z koordynatorkami wydarzenia: marketingwkulturze@ikm.gda.pl

Redakcja Pod Prąd

Magazyn "płyń POD PRĄD” jest ogólnopolskim bezpłatnym kwartalnikiem studenckim z corocznym numerem specjalnym - STARTER dla studentów pierwszego roku. Magazyn trafia w potrzeby studentów używając różnorodnych form, takich jak: reportaże z ważnych wydarzeń na uczelniach; wywiady ze studentami, psychologami, profesorami, ciekawymi ludźmi; prezentacje kół naukowych; porady dotyczące zachowania się w różnych sytuacjach w życiu studenckim. „płyń POD PRĄD” dotyka ważnych tematów w życiu społecznym studenta, takich jak nauka, wartości oraz relacje międzyludzkie. Chcesz do nas pisać? Napisz! redakcja(at)podprad.pl Chcesz by objąć patronatem wydarzenie studenckie? Napisz do Marty! Marta Chelińska mchelinska(at)hotmail.com Kontakt do naczelnej - Katarzyny Michałowskiej: naczelna(at).podprad.pl

Komentarze

Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz także Aktualności

Na górę