Nasz profile

5. edycja konferencji Marketing w Kulturze już 7-8 kwietnia 2020

Aktualności

5. edycja konferencji Marketing w Kulturze już 7-8 kwietnia 2020

5. edycja konferencji Marketing w Kulturze już 7-8 kwietnia 2020

7 i 8 kwietnia w Gdańsku odbędzie się piąta edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Organizowane przez Instytut Kultury Miejskiej wydarzenie przeznaczone jest dla osób zajmujących promocją, komunikacją i marketingiem kultury. Prelegentami konferencji będą m.in. Linda Volkers z Rijsk Museum w Amsterdamie, Janina Bąk czy Franciszek Georgiew. Zapisy ruszyły 17 stycznia.

W 2020 roku skupimy się na prezentacji nowych trendów w komunikacji w mediach społecznościowych i prezentacji case studies z dziedziny kultury. Będą także rozmowy o codzienności pracy w naszej branży – m.in. o tym, jak „zwinnie” organizować prace zespołu czerpiąc z metod stosowanych najczęściej w zespołach programistów – mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

Instytut Kultury Miejskiej zaprasza w 2020 roku uczestników i uczestniczki konferencji Marketing w Kulturze do przepięknie położonej Polskiej Filharmonii Bałtyckiej na Ołowiance. Sesje plenarne odbędą się w sali koncertowej, w przerwach będzie czas na networking w obszernym foyer. Popołudniowe warsztaty odbędą się w świetnie wyposażonych salach Narodowego Muzeum Morskiego i Ośrodka Kultury Morskiej. Obie instytucje są partnerami konferencji MwK 2020.

– Co roku przygotowujemy ofertę warsztatową, która poszerza tematy przedstawione przez prelegentów. Będzie o sprzedaży, o nowych narzędziach w planowaniu projektów, personal brandingu, design thinkig czy Google Analytics – dodaje Monika Serafin-Szymczak, współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze.

 Zapisy rozpoczną się 17 stycznia. Trwają do wyczerpania miejsc.

Ceny biletów:

  • 2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 7-8 kwietnia 2020 – 200 zł brutto.

W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika.

Dodatkowo:

  • Warsztaty popołudniowe – 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji.

W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie.

Uwaga! Informacja o zwolnieniu z VAT. Jakie podmioty są jest zwolnione z podatku VAT?

W myśl art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) ustawy zwolnieniu z VAT podlegają usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego finansowane w całości ze środków publicznych.

Co to oznacza: jeśli Państwa uczestnictwo w konferencji pokrywa instytucja publiczna w całości finansowana z środków publicznych przy rejestracji prosimy o zaznaczenie: „zwolnienie z VAT”. Wówczas tylko szkolenia (w myśl: „usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego”) są zwolnione z podatku VAT. By dopełnić obowiązku, należy zeskanować i przesłać mailem (na marketingwkulturze@ikm.gda.pl) do IKM oświadczenie o zwolnieniu z VAT. Oświadczenie do pobrania TUTAJ.

Redakcja Pod Prąd

Magazyn "płyń POD PRĄD” jest ogólnopolskim bezpłatnym kwartalnikiem studenckim z corocznym numerem specjalnym - STARTER dla studentów pierwszego roku. Magazyn trafia w potrzeby studentów używając różnorodnych form, takich jak: reportaże z ważnych wydarzeń na uczelniach; wywiady ze studentami, psychologami, profesorami, ciekawymi ludźmi; prezentacje kół naukowych; porady dotyczące zachowania się w różnych sytuacjach w życiu studenckim. „płyń POD PRĄD” dotyka ważnych tematów w życiu społecznym studenta, takich jak nauka, wartości oraz relacje międzyludzkie. Chcesz do nas pisać? Napisz! redakcja(at)podprad.pl Chcesz by objąć patronatem wydarzenie studenckie? Napisz do Marty! Marta Chelińska mchelinska(at)hotmail.com Kontakt do naczelnej - Katarzyny Michałowskiej: naczelna(at).podprad.pl

Komentarze

Komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz także Aktualności

Na górę