Nasz profile

Startuje Akademia Marketingu Wydawniczego

Studenci

Startuje Akademia Marketingu Wydawniczego

Startuje Akademia Marketingu Wydawniczego

Już niebawem, bo 8 listopada, rusza Akademia Marketingu Wydawniczego. To druga edycja kursu skierowanego do self-publisherów, ale także studentów chcących poszerzyć swoje kompetencje i znaleźć pracę marzeń w branży wydawniczej.

Akademia Marketingu Wydawniczego to 4 spotkania online (każde trwające 1,5h) wypełnione wiedzą i praktycznymi wskazówkami, dzięki którym nowo wydane książki szybciej i łatwiej trafią do konkretnych odbiorców.

Dla kogo jest ten program?

Program kursu stworzony jest tak, by uczestnicy po jego ukończeniu mogli profesjonalnie i samodzielnie zadbać o publikacje, bez korzystania z usług zewnętrznych agencji i wydawania dodatkowych budżetów. To często jest dla nich najważniejsze.

Wielu młodych ludzi marzy o pracy w branży wydawniczej

– Obserwacja aktualnego rynku książki – nieustannie rosnąca konkurencja i ekstremalnie rosnące koszty – pokazuje wyraźnie, jak bardzo działania promocyjne wokół nowych tytułów spychane są na dalszy plan – czy to przez wydawców, czy to przez self-publisherów. Tym samym nierzadko skazując książkę na niebyt – mówi Ewelina Świstak-Święch, prowadząca Akademię, właścicielka agencji HeavenPR. – Wiem też, jak wielu młodych ludzi marzy o pracy w branży wydawniczej, to z myślą o nich powstał ten kurs.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Akademia Marketingu Wydawniczego powstała, by uświadomić autorom i małym wydawcom, że:

  • promocja nie jest zbędnym elementem procesu wydawniczego.
  • nie jest zarezerwowana tylko dla wielkich nazwisk z dużymi budżetami.
  • powinna być prowadzona już od samego początku, zanim książka trafi do druku, lub nawet – zanim zostanie napisana.
  • nigdy nie ma gwarancji, że wybrane działania zawsze przyniosą konkretne korzyści.

Kurs Akademii Marketingu Wydawniczego stworzony został z myślą o:

  • self-publisherach, którym zależy, by książka, którą wydają i wkładają w nią całe serce, dotarła do jak najszerszego grona odbiorców.  Zebrała dobre recenzje nie tylko wśród literackich blogerów, ale także w prestiżowych mediach.
  • małych wydawcach, którzy niekiedy łączą funkcje właściciela, sekretarza, redaktora i specjalisty ds. promocji, by wzmocnić ich skuteczność w działaniu, poprawić wyniki sprzedaży i wzmocnić ich pozycję na rynku i w świadomości klientów.
  • pracownikach działów promocji w wydawnictwach, którzy planują poszerzyć swoją wiedzę, poprawić swoją pozycję w firmie.
  • studentach marzących o pracy w wydawnictwach w działach odpowiedzialnych za promocję książek.

Szczegóły i zniżka

Na stronie https://fb.me/e/36V25fbPV znajdziecie szczegóły dotyczące Akademii Marketingu Wydawniczego.

Na hasło „Student” obowiązuje rabat – 200 złotych od cen stałych pakietów.

Magazyn "płyń POD PRĄD” jest ogólnopolskim bezpłatnym kwartalnikiem studenckim z corocznym numerem specjalnym - STARTER dla studentów pierwszego roku. Magazyn trafia w potrzeby studentów używając różnorodnych form, takich jak: reportaże z ważnych wydarzeń na uczelniach; wywiady ze studentami, psychologami, profesorami, ciekawymi ludźmi; prezentacje kół naukowych; porady dotyczące zachowania się w różnych sytuacjach w życiu studenckim. „płyń POD PRĄD” dotyka ważnych tematów w życiu społecznym studenta, takich jak nauka, wartości oraz relacje międzyludzkie. Chcesz do nas pisać? Napisz! redakcja(at)podprad.pl Chcesz by objąć patronatem wydarzenie studenckie? Napisz do Marty! Marta Chelińska mchelinska(at)hotmail.com Kontakt do naczelnej - Katarzyny Michałowskiej: naczelna(at).podprad.pl

Komentarze

Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz także Studenci

Na górę