Startuje Akademia Marketingu Wydawniczego
Już niebawem, bo 8 listopada, rusza Akademia Marketingu Wydawniczego. To druga edycja kursu skierowanego do self-publisherów, ale także studentów chcących poszerzyć swoje kompetencje i znaleźć pracę marzeń w branży wydawniczej.
Akademia Marketingu Wydawniczego to 4 spotkania online (każde trwające 1,5h) wypełnione wiedzą i praktycznymi wskazówkami, dzięki którym nowo wydane książki szybciej i łatwiej trafią do konkretnych odbiorców.
Dla kogo jest ten program?
Program kursu stworzony jest tak, by uczestnicy po jego ukończeniu mogli profesjonalnie i samodzielnie zadbać o publikacje, bez korzystania z usług zewnętrznych agencji i wydawania dodatkowych budżetów. To często jest dla nich najważniejsze.
Wielu młodych ludzi marzy o pracy w branży wydawniczej
– Obserwacja aktualnego rynku książki – nieustannie rosnąca konkurencja i ekstremalnie rosnące koszty – pokazuje wyraźnie, jak bardzo działania promocyjne wokół nowych tytułów spychane są na dalszy plan – czy to przez wydawców, czy to przez self-publisherów. Tym samym nierzadko skazując książkę na niebyt – mówi Ewelina Świstak-Święch, prowadząca Akademię, właścicielka agencji HeavenPR. – Wiem też, jak wielu młodych ludzi marzy o pracy w branży wydawniczej, to z myślą o nich powstał ten kurs.
Korzyści z udziału w szkoleniu
Akademia Marketingu Wydawniczego powstała, by uświadomić autorom i małym wydawcom, że:
- promocja nie jest zbędnym elementem procesu wydawniczego.
- nie jest zarezerwowana tylko dla wielkich nazwisk z dużymi budżetami.
- powinna być prowadzona już od samego początku, zanim książka trafi do druku, lub nawet – zanim zostanie napisana.
- nigdy nie ma gwarancji, że wybrane działania zawsze przyniosą konkretne korzyści.
Kurs Akademii Marketingu Wydawniczego stworzony został z myślą o:
- self-publisherach, którym zależy, by książka, którą wydają i wkładają w nią całe serce, dotarła do jak najszerszego grona odbiorców. Zebrała dobre recenzje nie tylko wśród literackich blogerów, ale także w prestiżowych mediach.
- małych wydawcach, którzy niekiedy łączą funkcje właściciela, sekretarza, redaktora i specjalisty ds. promocji, by wzmocnić ich skuteczność w działaniu, poprawić wyniki sprzedaży i wzmocnić ich pozycję na rynku i w świadomości klientów.
- pracownikach działów promocji w wydawnictwach, którzy planują poszerzyć swoją wiedzę, poprawić swoją pozycję w firmie.
- studentach marzących o pracy w wydawnictwach w działach odpowiedzialnych za promocję książek.
Szczegóły i zniżka
Na stronie https://fb.me/e/36V25fbPV znajdziecie szczegóły dotyczące Akademii Marketingu Wydawniczego.
Na hasło „Student” obowiązuje rabat – 200 złotych od cen stałych pakietów.