Nasz profile

Konferencja Marketing w Kulturze

Trójmiasto

Konferencja Marketing w Kulturze

Konferencja Marketing w Kulturze

Konferencja Marketing w Kulturze 2024. Trwa rejestracja!

Doroczne, ogólnopolskie spotkanie ekspertów i ekspertek w dziedzinie komunikacji i marketingu kultury – Konferencja Marketing w Kulturze 2024 odbędzie się 26-28 marca w Gdańsku. Instytutu Kultury Miejskiej zaprasza na trzy dni pełne warsztatów, merytorycznych prelekcji, dyskusji i przede wszystkim – spotkania na rozmowach osób z instytucji kultury z całej Polski. W tym roku wydarzenie gości w Europejskim Centrum Solidarności.

Trwa rejestracja: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

– Układając program Konferencji Marketing w Kulturze z Działem Komunikacji Instytutu Kultury Miejskiej analizujemy aktualne trendy, tematy, które budzą najwięcej dyskusji i jednocześnie są nieodzowne w funkcjonowaniu instytucji kultury. Tym jest na przykład dostępność cyfrowa, która znów pojawi się w programie wydarzenia – mówi Marta Bańka, kierowniczka Działu Komunikacji IKM.

Pierwszy dzień konferencji (26 marca) to warsztaty. Poprowadzą je eksperci i ekspertki w swoich dziedzinach. Anna Mizera-Nowicka na temat pisania komunikatów, które zainteresują media. Monika Dubiel o dostępności cyfrowej w prowadzeniu social media instytucji kultury. Jacek Nowak opowie o tworzeniu materiałów promocyjnych z pomocą sztucznej inteligencji. Joanna Grandzicka poprowadzi warsztat o roli lidera w zespole. Ostatni warsztat poświęcony będzie poświęcony newsletterom.

– Tematy, które poruszymy podczas konferencji dotyczą m.in.: uwalniania swojej twórczości w budowaniu wizerunku instytucji kultury, projektowania oferty instytucji kultury w miastach przyszłości, moderacja i zarządzanie kryzysami w social mediach, komunikacja z grupami Z i Alpha, dostępność cyfrowa, budowanie zaangażowanej grupy odbiorców, prawne aspekty korzystania z AI, przegląd świetnych a niskobudżetowych kampanii, wykorzystywanie analityki w tworzeniu treści, LinkedIn w komunikowaniu działań kulturalnych, marketingu w kulturze – mówi Karolina Zabrocka z Działu Komunikacji IKM.

Wieczorem 27 marca w siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej przy Targu Rakowym 11 odbędzie się wieczór integracyjny z występem grupy impro „No i fajnie” na temat pracy w kulturze i marketingu.

Konferencja Marketing w Kulturze, 26-28 marca, godz. 9.30 – 16.30, Europejskie Centrum Solidarności. Koszt udziału: 400 zł brutto.

Zapisy: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl

Program konferencji Marketing w Kulturze, 27 marca 2024

  • godz. 8.30 – 9.30 Rejestracja
  • godz. 9.30 – 10.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce.
  • godz. 10.30 Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies. Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective
  • godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa
  • godz. 11.30 Uwolnij swoją twórczość w budowaniu wizerunku instytucji. Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka
  • godz. 12.00 Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha? Maciej Wróblewski, Wes and Unicorns
  • godz. 12.30 Wielki nieobecny. O marketingu w marketingu kultury. Moderacja: Aleksandra Tatarczuk, Clipatize. Goście: Fabian Lis (Ancymony), Martyna Łokuciejewska
  • godz. 13.30 – 14.30 Przerwa lunchowa
  • godz. 14.30 Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści? Krzysztof Marzec, Deva Group
  • godz. 15.00 LinkedIn. Jak komunikować działań kultury w świecie sukcesów? Adrian Gamoń
  • godz. 15.30 Współpraca z mediami od wewnątrz. Alek Hudzik, Mintmagazine.pl

Program konferencji Marketing w Kulturze, 28 marca 2024

  • godz. 9.00 Rejestracja
  • godz. 9.30 Temat i osoba prowadząca wkrótce!
  • godz. 10.00 Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców? Maja Michalak, Poza ramami
  • godz. 10.30 Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach, Agnieszka Gutowska, Personal PR
  • godz. 11.00 – 11.30 Przerwa kawowa
  • godz. 11.30 Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej? Piotr Źrołka, Kinaole
  • godz. 12.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce!
  • godz. 13.15 – 14.15 Przerwa lunchowa
  • godz. 14.15. AI. Legal czy nielegal? Paula Skrzypacka, Creativa Legal
  • godz. 14.45 Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?
  • godz. 15.15 Temat i osoba prowadząca wkrótce.

Grupa Marketing w Kulturze: https://www.facebook.com/groups/183173505792203.

Magazyn "płyń POD PRĄD” jest ogólnopolskim bezpłatnym kwartalnikiem studenckim z corocznym numerem specjalnym - STARTER dla studentów pierwszego roku. Magazyn trafia w potrzeby studentów używając różnorodnych form, takich jak: reportaże z ważnych wydarzeń na uczelniach; wywiady ze studentami, psychologami, profesorami, ciekawymi ludźmi; prezentacje kół naukowych; porady dotyczące zachowania się w różnych sytuacjach w życiu studenckim. „płyń POD PRĄD” dotyka ważnych tematów w życiu społecznym studenta, takich jak nauka, wartości oraz relacje międzyludzkie. Chcesz do nas pisać? Napisz! redakcja(at)podprad.pl Chcesz by objąć patronatem wydarzenie studenckie? Napisz do Marty! Marta Chelińska mchelinska(at)hotmail.com Kontakt do naczelnej - Katarzyny Michałowskiej: naczelna(at).podprad.pl

Komentarze

Komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz także Trójmiasto

Na górę