„Aktywny Student” bada opinie studentów
Z początkiem roku akademickiego 2019/2020, Warszawski Instytut Bankowości rusza z drugą edycją ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej „Aktywny Student”.
W ramach projektu organizatorzy przygotowali m.in. konkurs grantowy dla mediów studenckich, ankietę „Aktywność-Finanse-Prawa studenta” oraz cykl szkoleń dla studentów I roku. Finał kampanii zaplanowano na 6 grudnia br. w Krakowie.
Inicjatywa podobnie jak przed rokiem będzie realizowana w ramach działań Ogólnopolskiego Forum Mediów Akademickich (OFMA) we współpracy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W działania projektowe będą zaangażowane największe redakcje mediów studenckich w Polsce, a także po raz pierwszy samorządy studenckie kierunków dziennikarskich.
Celem kampanii jest promowanie w środowisku akademickim m.in. efektów kształcenia nabywanych przez studentów, sportu akademickiego i kultury studenckiej. Ponadto, równie ważne będzie poszerzanie wiedzy studentów z zakresu finansów osobistych, kompetencji cyfrowych czy też przepisów prawnych dot. szkolnictwa wyższego i roli kluczowych instytucji środowiska akademickiego.
Przy okazji tego projektu, wspólnie z Parlamentem Studentów RP Aktywny student zbiera opinię studentów na temat kluczowych aspektów codziennego życia. Ankieta jest aktywna jeszcze tylko do 15 listopada!
Ilu studentów angażuje się w dodatkowe aktywności po zajęciach? Czy mają wypracowany nawyk oszczędzania? Czy wiedzą, do kogo udać się z prośbą o pomoc w przypadku problemów na studiach?
Link do ankiety jest dostępny do 15 listopada.